Fyra dagars..

Lördagen var mycket trevlig:) Min älskling har nog dem bästa släktingarna som finns. På båda sidor! När klockan vart närmre nio kom Johanni, Emmi & Linda o plocka upp oss så fick vi åka bil upp till Olle & Johanna som bjöd på lite festligheter! Det var supertrevligt där som alltid. Och lika fint, om inte finare;) Senare drog vi ner mot tbs men vägen dit var nästan det roligaste:D haha. Fick skit ont i magen helt plötsligt så jag fick lite småpanik men vi gick hem istället.

Vaknade pigg o glad på söndagen, inte älskling;D Han spydde som en gris som vanligt på natten och mådde skit när vi vaknade. Moaha. Sen var det bara för min del att städa o fixa innan vi skulle möta Olle & Johanna i centrum för att gå till bilbingon! Hasse hade kört dit Andreas bil redan så vi stog längst fram:D Tyvärr vann ingen men det var mysigt ändå.

Direkt efter bingon åkte vi hem till O&J för att göra middag. Kottfärsås o spagetti blev det:) Supergott. Efter maten bunkra vi upp med massa godis framför teven och satte igång TUSENBRÖDER! Nu har vi ett avsnitt kvar och sen filmen.. Jag skulle kunna se om serien en gång till :P

Igår kom älskling hem till mig så åt vi mat tillsammans. Sen packa jag ihop lite grejer så åkte vi en snabbis till ica och sen hem till honom. Jag la mig i ett varmt skumbad och låg där o njöööööt en halvtimme eller något. Mysmysmys. Sen kolla vi på teven en stund innan älskling ville sova. Jag skulle kolla lite till så jag låg kvar i soffan, wopps, vaknade där imorse när klockan ringde också! HAHA. Roligast är att teven var av då och jag har inget minne av att jag stängt av den, och A säger att det inte var han. Mystiskt.

Nu har vi precis ätit middag hos mig igen. Idag gjorde jag tagliatalle med strimlad kycklingfilé i gräddsås med smak av vitlök och örter - SMAAAAASKENS! Grymt gott vart det. Snacka om mästerkock;D haha. Snart ska vi åka upp till O&J igen för att kolla det allra sista av Tusenbröder:) Sen blir det hem till mig o sova.

Imorgon jobbar jag 6.30-15 sen ska jag direkt till hallunda för att fixa naglarna:) Sen får jag se om det blir mäklarträff också?! Haha, jag råkade såklart bli störtförälskad i ettan jag var o kolla på förra veckan och är nu med o budar.. Problemet verkar dock bli att den som kan flytta in direkt får den, fasstän jag som inte kan lägger högre bud?! Det kallar jag IDIOTI. Men men, får väl hålla någon tumme iaf och hoppas att säljaren tänker om och att jag får den för mitt bud..?Men äsch, jag bor ju inte precis på gatan så blir det ingenting blir det renovering här!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja jag får skriva ner den lilla historien någon dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback