Glitternaglar

Idag provade jag, äntligen, något nytt med naglarna, jag tog vitt glitter istället för det vanliga vita:D Är riktigt nöjd och tror & hoppas inte att jag kommer hinna tröttna innan nästa gång. Nu är naglarna sådär skönt korta igen också. Härligt.

Kom hem för en halvtimme sen, lagom seg. Köpte med mig en lasagne som jag värmde på och åt:) Smarrigt. Nu sitter jag bara här med datorn i knät. Är helt slut. Ska snart duscha och sen får jag se om jag orkar åka till min älskling eller om han orkar komma hit? Annars blir det ensamkväll.

På lägenhetsfronten har det inte gått det minsta framåt. Segaste & tråkigaste mäklarn jag varit med om. Bläää! Men men, jag har som sagt ingen brådska någonstans.. Bara det att det vore kul o få veta om jag måste skynda mig med att få hit Therese med fotograf & allt och om jag måste börja packa och ta bort saker.. Bara det lixom! Men kanske bäst o räkna med att inte flytta?

Gooooosch vilken huvudvärk jag har nu! Fy sjutton! Ska nog ta o koppla av en stund. Sån jävla otur att jag inte har något badkar för det vore typ heaven on earth just nu att krypa ner i ett skollhett skumbad med en ny tidning:) Synd också att jag inte orkar åka till min pojkvän i detta nuet och bada där.. skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback