Helt tom

Jag känner mig helt tom. Finns inget kvar. Jag känner mig kränkt. Visst att man inte alltid kan trivas på sin arbetsplats men så som det är nu är fan inte okej. Ingen av oss vill mer. Fattar ni inte?! Kändes något bättre idag efter att jag fick ur mig en del av det jag ville säga och jag hoppas ni fattar att jag menar vartenda ord. Jag stannar för att jag vill vara med barnen (dem är bäst!) och för att det kan bli bra igen..

Sen i söndags har vi bott i tullinge:) hihi. Älskling jobbar hos Werre & Carola efter jobbet men han får åka hit sen iaf för jag vill vara här. Självklart så gillar jag min lägenhet men den här är något extra. Den är ju större också, och finare men ändå något extra utöver det. 

Iaf, idag handlade jag lite mattillbehör efter jobbet. Då upptäckte jag att ica numer är stort:D haha. Måste "anmäla" mitt icakort där nu så jag kan använda scanningen där också, o inte bara på maxi, när det ändå är så stort och blir bättre. Sen promenerade jag till bussen och åkte hem till tullinge.

När jag kom hem plocka jag in en del av disken i diskmaskinen som numera är inkopplad:) Satte igång den och börja plocka i storarummet. Köpte en duk till soffbordet från hemtex så la på den också, det blev skitfint. Har säkert redan sagt det men har iaf fotat nu så ska lägga in bilderna någon kväll när jag orkar & har lust! Även dem från Miltons dop:D

Nu ska jag alldeles strax göra middag, chili con carne med ris blir det:) Får se om jag hinner äta också innan älskling kommer?.. Imorgon öppnar jag och efter jobbet ska jag nog hem till min lägenhet. Ska förmodligen käka med Melissa & Miranda imorgon så isf åker jag nog till tullinge igen efter det.. Eller så blir det till att sova i tumba då?..

Jaja, middagslagning var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback