Ikea :)

Idag på jobbet frågade mami mig om inte jag ville följa med till ikea, det kan man ju knappast säga nej till. Så jag avokade middagen med M&M och när vi slutade satte vi oss på bussen mot ikea. Fast först fick jag ett par gympaskor/gåskor från ecco, sjuuukt sköna och inte alls fula:)

På ikea strosa vi runt en bra stund, uppefrån och ner som alltid. Hihi. Mami köpte en matta, ljus och dl mått. Jag fick ett överkast och tre kastruller:) Sen köpte jag en skitsnygg äggklocka och ett skohorn till min älskling. Hade kunnat köpa ramar, krukor och lite annat också men vi skulle aldrig orkat konka hem det på bussen & tåget.. (Dags att fixa körkort?!)

Kom hem till älskling kvart i sju. Då gick vi o lämna in en film från igår, Solstorm, som var jättebra och som vi var lite sena med. Men vi slapp betala något och sen tala han om att han hittat filmen dem påstog att vi inte lämnat in på nån månad?! Tur det. Sen köpte vi mat från pizzan och gick hem o åt.

Nu börjar snart Idol och jag SKA se det. Blir nog en fight först mot älskling som absolut inte vill se det, men han får väl roa sig med datorn eller något då för jag MÅSTE se auditionsarna. Dem är ju bäst :P

Imorgon kväll ska jag tvätta för första gången här i tullinge, spännande? haha. Älskling körde hem all smutstvätt hit idag och sen fanns det en del här också så jag är väldigt skeptisk till dem fyra timmarna jag har på mig.. Men får väl boka en till tid i helgen elr något, eller boka hos mig.

Nej nu ska jag ta o fightas lite.. ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback