Jag är ffffffrisker

Igår kom som jag skrev Johanni hit:) Vi käkade mat och sen kila vi ut en stund med Pärlan innan vi skulle åka o lämna henne till mamma & pappa. När vi lämnat henne där stannade vi på ica och köpte godis och läsk, o jag köpte mina vindruvor:D Sen kom vi hem igen och då insåg jag att Singing Bee inte började förrän 21.30. Innan det var det förra helgens repris av både Singa a long och Extra extra, men jag var snäll o satt o kolla på det med J som inte sett det;)

Sen blev vi lite småpigga (?) efter alla program och samtidigt ringde min älskling o frågade om vi var vakna och så. Så det bestämdes att vi skulle hämta honom i stan! Halv två var vi där och han hade med sig två kompisar, fyyyy fan vad det stank i bilen :D haha. Släppte av Mattias i huddinge och sen Stellan hos sig. Sen släppte J av oss hos A.

Min älskling var jätteglá i hatten så han busade med Stellans kvarglömda telefon, haha. Inte alls avslöjad heller. TSS:) Men han är bra söt när han ska låtsas var andra personer, jag låg och asgarvade åt honom när han höll för näsan för att försöka låta som nån annan. HAHAHAHA. Världens sötaste är mitt hjärta<3 När han iaf nästan förstått att han var avslöjad, vilket han fortfarande inte vill tro, så fick han lite vatten så vi kunde försöka sova. haha.

Nu är vi hos mig. Jag ska börja fixa mitt hår, samtidigt ska jag bädda ordning sängen och stryka;) Allt medans min älskling får sova;P 17.00 ska vi vara hos hans farbror, Anne fyller 50 år så det är fest på schemat! Efter vi varit där ska vi upp till Olle & Johanna och dricka något glas:) Sen får vi se vart kvällen bär.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback