Jag klarar inte mer

Nu har jag käkat antibiotikan i två och en halv dag. Jag har sovit i nästan två hela dygn. Sen i måndags på dagen tills imorse! Jag har vaknat någon gång då o då för att kissa men inget mer. Har fortfarande inte kunnat äta något mer än ett par vindruvor o lite nyponsoppa.

Halsen är lika jävla baota fortfarande och det skrämmer skiten ur mig. Jag gråter varje gång jag är vaken en stund för att jag vet att jag inte kommer att klara mer smärta. Imorgon får jag ju förhoppningsvis svar på om det är en halsböld som isf ska skäras bort eftersom den inte blivit mindre hittills eller körtelfeber! JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!

Det känns som att febern är borta nu så då borde ju det vara ett tecken på att jag bara måste skära i halsen? JAG VILL verkligen INTE något av det!!! Jag vill bara kunna äta, umgås, jobba, träffa alla och leva som vanligt. Jag vill verkligen inte ligga såhär i en månad till:(

Tack o lov är min familj & min A bäst <3 Mami sov här i måndags då jag knappt var vaken något alls och kollade mig. Andreas kom igår o tog hand om mig och han tar ledigt från jobbet fall jag måste skära bort halsbölden, om det nu är det, för att kunna vara med mig. HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Okejokej! Ja jag hoppas det fungerar, vill bara att han inte ska bli sjuk. men det verkade som hon förstog att ja menade att hon skulle sätta på honom kläderna... okejokej men då vet ja det, det är bra att du säger det så man vet, för det hade jag ingen aning om.. men jag kommer att börja plugga på distans hur kommer det se ut då? får han bara gå 9-12 då ?



Ja allt annat går bra=) är jätte nöjd med fröknar o förskolan :)



Krya på dig!



/Elin

Postat av: Elin

okej, ja det är ju inte roligt att hämta sittbarn så har hon/han inte sina egna kläder på sig!

Ja, pratade med helene tror ja hon heter idag och frågade hur ja ska göra för kommer att vara hemma denna vecka, och frågade om jag skulle lämna honom till 9 imorgon, men hon sa att hon hade mest jobbat i huddinge kommun men hon skulle höra sig för :)



lycka till imorgon och hoppas du blir frisk snart..



/ Elin

2008-09-17 @ 16:14:02
URL: http://elinhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback