Lördagen

Igår åkte jag upp till svärmor när vi vaknat:) Vi satt o prata lite sen när Hasse & A åkte iväg för att jobba tog vi Gittans bil till Camilla och barnen (micke jobbade). Tilda vart jätteglad över att vi kom, men kollade såklart efter morbror som inte var med, sötnosen. Vi lekte häst hon och jag, hon har blivit så stor nu så hon ska leka roll-lekar hela tiden. Sen mös jag lite med lilla Cazper också men det är ju såklart roligare med Tilda.

När klockan var lite över två skulle jag och Marie åka igen men vi tog med oss lillskruttan som absolut ville följa med:) Vi åkte till ica och handlade massa mat och sen hem till M&H för att börja med kvällens middag. Det blev tacos där för oss alla 8a. Myspys. Efter maten blev det glass till efterrätt och efter den började jag o A röra på oss.

Hem till mig o fixa och dona sen åkte vi o hämta Tomi & Tilda. Tomi & Andreas åkte till Mulle så körde Tilda och jag hem bilen till mig efter det och började fixa oss o korka upp vinet:) Hade väldigt trevligt. Vid tio kom Denice, Johanna & Emmi också. Det vart ännu trevligare såklart. Hihi. Vid elva gick vi över till Tbs och dansa gärnet!

Sen kom även A & T dit:) Kvällen var riktigt bra! Halv två följde jag A hem sen gick jag tillbaka o dansa lite mer, haha. Därefter gick jag hem igen, hann bara in o ta av mig mina trasiga strumpbyxor innan jag gick ut igen.

Kvällen fick ett jättebra avslut! Det känns jätteskönt tycker jag. Lite konstigt kanske men mest bara härligt:) Och roligt! Sen somnade jag o älskling rätt snabbt och vaknade inte förrän 12 idag. Superskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback