Massa flaskor

Igår när jag köpte parfymerna fick jag massa småflaskor (provflaskor) av parfymer och lite krämer o sånt:) Ena provflaskan var Gucci rush och den är riktigt söt, exakt likadan flaska som den stora så tänk er hur cool den ser ut?! hihi.

När älskling kom åkte vi iväg direkt. Jag hittade tvbänk och soffbord, badrumsmattor, badrumsmöbler (om det nu är så pass mycket plats vilket jag inte minns:P), badrumsskåp, golv och annat som jag ska köpa så fort tiden är kommen :D Gick iaf ut därifrån med mat i magen och galgar åt mamsen.

När vi kom hem dammsög A bilen och jag kolla runt på internet. Nörd som jag är såg jag att det snart är dags för High School Musical 3 och den vill jag ju såklart se. Ska åka till älsklings moster någon dag o låna ettan o tvåan av Fia:)

Nu ska vi kila ner till ica och köpa något gott att knapra på. Sen har jag massa tvätt som behöver hängas in också samtidigt som det är massa bra på teven! Och vid niotiden kommer Werre förbi här med, men bara en snabbis.

Och vet ni vad?! Imorgon ska jag o papi till banken och betala in handpenningen:D Btw så fick jag hem papprena från hsb idag om att jag nu är antagen (wiho), men är ju redan medlem så slipper medlemsavgiften! Passade också på att ringa vattenfall o höra hur jag ska göra med elen, men turligt nog var det vattenfall i tullinge också så jag kan bara flytta över mitt abonnemang:) Så det är bara fortsätta hålla tummarna om söndag då, att min lägenhet blir såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback