MAT

Överallt på tv är det mat. Jag dör. Min mage är lixom helt eko. Den kurrar av all mat jag ser. Jag skulle kunna äta en hel, ja jag ska inte säga vad men jag känner mig sååå hungrig och matsugen nu! Det bästa är att min älskling ska köpa donkenmat och komma hit:) Det ska bli spännande o se om jag får i mig det eller inte.

Men jag känner mig iaf helt annorlunda nu, idag. Har varit vaken hela dagen, sett på teve, läst, kollat internet och till och med kunnat duscha:D superskönt. Annat än att ligga blixtstill i en kolsvart & knäpptyst lägenhet i två dygn, FYFAN. Så fort jag satte på teven o försökte kolla kändes det som jag skulle avlida:S Jag vill aldrig vara med om det här igen. Aldrig.

Jag hoppas verkligen att det visar sig att den där jävla knölsaken bara är en böld som kommer gå bort med antibiotikan, men det ska väl inte kunna vara så bra? Inte med min tur iaf. Turligt nog så har jag min underbara svärmor som kör mig och är med mig hos dotkorn imorgon när jag får mitt besked<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback