Min lägenhet

Istället för mina gnällinlägg tänkte jag lägga upp några ganska nytagna bilder på min lägenhet, från systemkameran:)

Sett från hallen, när man kommer in i lägenheten



Rummet från hallen



Rummet från köket



Rummet från balkongdörren



Och så det lilla badrummet



Jag gillar min lägenhet, det gör jag verkligen. Men jag har så mycket jag vill göra om. Måla/tapetsera om, lägga golv & bygga nytt kök! Sen kan jag inte bestämma om jag ska bygga upp sängen eller inte? Jobbigt läge.. Ska se efter vilket som blir nummer ett, för om ska det göras!

From 26 september (om jag minns rätt) och 6 eller 8 veckor fram (kommer inte ihåg) ska jag o min älskling vara riktiga sambos i min lilla lägenhet;) Då är det stambyte i hans föräldrars så vi lånar ut hans lgh till dem under den tiden så bor vi två i min:) Då vill han passa på att göra så mycket han kan, hinner och orkar. Min underbara prins <3

På tal om honom så kan jag säga att middagen var en hit:) Jag fick i mig halva min lilla menyn men det satt så himla fint det! Ser redan fram emot morgondagens måltider, haha. Men hade såklart hellre ätit utan en fet jävla knöl i halsen!

Nej nu ska jag koncentrera mig helt på idol istället;) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback