Min mamma <3



Mamma är hemma. Tack o lov. Dessvärre visade proverna att allt det här beror på att hon fått en hjärtinfarkt :S Nu ska dem testa när den kan ha inträffat eftersom hon inte märkt den och hon ska nu äta medicin varje dag. OCH, hon måste sluta röka! Jag hoppas verkligen att allt det här slutar nu så att mamma får vara som vanligt igen. Och jag hoppas verkligen att du slutar röka mamsi! Hur som helst så är jag glad att det inte var värre än det här, fast det här är hemskt.
 
16.00 skrev jag kontraktet, efter det gick jag in på banken o lämna inbetalningskortet på handpenningen:) Sen satt jag o tänkte på att det är verklighet, att lägenheten verkligen är min nu! Tills älskling kom o plocka upp mig så vi kunde åka till mig. Här hemma har vi hållt igång enda sen vi kom hit. Älskling har satt upp listerna i köket, slängt mina "insynsskydd" och massa annat skit som fanns där på altanen. Jag har dammat, rensat (slängt en massa skit:P) och dammsugit! En jävla massa jobb för att fotografen kommer imorgon 10.30. Så imorgon eftermiddag ligger min lägenhet ute på hemnet. Strange.

Efter att vi hållt på ett tag så åkte vi med donken mat upp till min käre mor<3 Hon var rätt pigg o blev superglad över att vi kom. När vi ätit klart och suttit där ett tag och pratat om allt så fick jag med mig en skiiiiitful klädhängare så att A kunde skruva ner min hatthylla nu så den inte syns på bilderna imorgon och då ingår i köpet, för mami ville ha den;) Så nu står istället den där apfula klädhängaren där och skorna får stå på en matta bara. Smartis!

Nu ska jag försöka varva ner och skriva ner på en lapp vad jag skulle behöva handla när jag går från jobbet imorgon, typ lite frukt och sen funderar jag på o köpa såna där plattgrejer till spisen eftersom den är så jävla ful. Men vi får se vad som hinns och orkas;)

Nej mys står på schemat nu. Med världens bästa älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback