Nattinatti

Nu har Melissa åkt hemåt, Miranda somnade i min säng redan vid åtta så hon fick sova kvar:) Melissa kommer hit imorgon bitti med kläder och sånt till henne så får hon åka med upp till dagis och lämna M iaf. Kvällen vart mysig. Började med att äta middag på bistron:) Sen när vi kom hem till mig pratade vi massor och åt lite gottis till idol!

Jag har precis kollat kläder till imorgon, borstat tänderna och tagit bort sminket! Skönt. Ska strax krypa ner i sängen bredvid lilla M och sova. Blir till att gå upp halv sju imorgon, sen jobbar jag 7.30-15. Efter det ska jag handla lite middag och sen åka hem till älskling där vi ska kocka tillsammans;) Sen blir det nog så att vi åker en sväng till kungens kurva och kollar lite om vi hinner. Sen tillbaka till honom och ha mera myskväll med bad, ljus, spel osv:)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen! nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback