Nej, det här händer inte

ÅH, nu går jag bara runt o tänker på vad som kommer att ske och vad proverna ska visa? Om du blir kvar över natten vet jag att du inte är bra. Att det verkligen är något fel. Men jag vill inte tänka mer på det här. FAN. Jag vill att du ska kunna glädjas med mig just nu, kunna vara den du alltid är och kunna leva som vanligt. Glöm aldrig att jag älskar dig mer än allt. Snälla jag vill bara ha min friska mamma tillbaka!


Mitt i allt så kan jag ju iaf säga att jag är glad. Otroligt glad. Jag ska skriva kontrakt på lägenheten idag, DEN ÄR MIN!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va roligt med en lägenhet :) Kan man ju köpa din ;)

Vart i tullinge ligger den?



Hoppas de inte är allt för allvarligt med din mamma!

Postat av: Titti

Grattis till lägenheten! Vart i Tullinge ligger den?

Hoppas allt går väl med dina mamma, inte kul med sjuka föräldrar! Hälsa henne så gott!

Kram / Ittit :)

2008-09-25 @ 17:58:59
Postat av: Elin

Tack Titti:) Och ja det tycker jag du ska göra Carro;) Lägenheten ligger i tullinge centrum! Den är 6 kvm större än min och har bättre läge. Därav att jag ville ha den:) Ha det bra tjejer.

2008-09-25 @ 21:13:12
URL: http://el1ns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback