Rastlös nu?

Klockan är lixom snart halv tio, på en fredag kväll. A kom precis när Dobbido började så vi satt o kolla på det tillsammans med feta godispåsen jag köpte tidigare. Nu har jag precis varit vid bilen och hämtat lite saker åt honom och ställt p-skivan medans han fick ta dusch.

Jag känner absolut inte för att bara sitta här nu utan jag vill hitta på något. Men det är bra att komma på det nu lixom, suck. Och det blir inte mycket mer nu ikväll för A är heeeelt slut. Han skulle typ kunna somna nu så vi ska inte åka någonstans o promenera vill han inte heller :P Jag får helt enkelt skylla mig själv för att jag inte åkte iväg till Melissa.

Det lutar åt att vi ska se film och det som gör det ännu tråkigare (är inte sugen på film) är att vi bara har filmer vi sett här hemma, eller nej någon film finns men den vill jag som sagt inte se iaf. Men får väl ställa upp på A;)

För att göra kvällen något roligare så bjuder jag på den här bilden som A tog när vi var på väg hem från skåne, kolla in vad det står på bussen :D När brorsan kör om säger Andreas: vänta vänta, kolla bussen! Jag måste fan ta kort! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback