TESS <3

Igårkväll när jag skulle uppdatera så funkade ingenting. Vet inte om det är mitt internet som krånglar? Hur som helst så blev det inget mys med min älskling igår, jag gick till ica och köpte lite gott exotisk snacks och sen var det dags för idol. A höll på hemma hos sig så han kunde inte komma och jag ville ju inte missa Idol så då blev det ensamkväll istället. Men det var bara skönt faktiskt. Kommer inte ens ihåg när vi hade det sist?

Och, nu har min vän Tess fixat min blogg såhär supersnygg igen:) Hon har eget företag som ni ser på headern, Gustafsson Design. Sjukt duktig är hon! Tack ännu en gång, min älskade vän <3
terri.devote.se

Just nu sitter jag på jobbet. Barnen sover så därav att jag kan skriva lite. Hihi. Efter jobbet som är slut 16.00 ska jag hem och städa. Blä. Sen vid halvsju tiden ska Melissa & Miranda komma hem till mig så ska vi käka något och sen kolla idol och ha det mysigt! Får se om älskling kommer när dem åkt hem eller inte. Imorgon ses vi iaf!

Men nej nu ska jag väl jobba vidare. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback