trött trött trött trött

Jag är bajstrött. Ville absolut inte gå upp imorse och när barnen somnat höll jag också på att somna. När jag sen slutade vid tre gick jag hem o kolla på tv en stund innan jag sänkte ljudet och la mig i sängen, tog nog inte ens två minuter innan jag somnade! Sen ringde A och väckte mig mitt i allt men när vi pratat klart så somna jag om lika fort igen och sov vidare.. Sov i en timme och tio minuter typ! Så jävla skönt.

Nu har jag ätit lite ravioli och känner mig iaf något piggare :P Andreas skulle komma förbi så skulle vi åka och hyra film och så men nu kom jag på att jag vill se idol. Iofs så kan jag ju säga att om vi inte hittar någon film som vi båda känner wow den här vill vi se så kan vi skippa filmen o se idol istället? ;) Brukar inte vara så svårt att övertala honom så.

Nu håller Tess på och fixar lite med min blogg:D Jag har sagt färg och så som jag helst vill ha så när hon har tid och ork ska hon ändra om den helt och hållet! Märkte idag att hon ändrat mallen iaf, blir spännande och se hur det blir när hon är klar med header, färger, stiler och allt det där! Thanx babe.

Nej om jag ska ta och plinga min pojkvän och höra med honom om han ens tänkt komma innan idol? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback