Tvättning..

När jag flyttade hemifrån i mars så tänkte jag typ shit vad roligt det blir att tvätta (i en stooor tvättstuga..) och ja jag tyckte det var rätt kul dem två första gångerna eller nått. Men inte mer än så! Det är ju bara ett jävla jobb. Fram o tillbaka, upp ner, ut in och  v ä n t a . Men det måste ju göras såklart, dock så ska nästa lägenhet ha tvättmaskin! :P

Var där halv igen och den här omgången ska jag hämta typ fem i, då ska jag även lägga i dem två sista tvättmaskinerna för kvällen (tror att det blir tre över då så det var ju inte så dåligt ändå). Då har jag tvättat alla badlakan/handdukar, alla underkläder, våra mjukisbyxor, lite t-shirts till A och mina två favoritkoftor. Brabra.

Imorgon bestämde jag med Melissa igen men får se hur det blir med det.. Om inte A ska jobba så länge så kanske vi åker o hälsar på någon eller bara har mys. På lördag blir det iaf   f e s t !

Nej nu ska jag passa på att kolla lägenheter innan jag måste tillbaka till tvättstugan och innan Idol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback