Vann :D

Hela helgen har vi tagit det lungt:) Superskönt.

Igårkväll åkte vi hem till C&M, vi tog hand om barnen medans dem åkte iväg till en vän. Sen när dem kom hem igen blev vi kvar en bra stund och hade mys. Vi pratade massor och kolla lite teve så klockan sprang iväg och hann bli tolv innan vi åkte hemåt.

Imorse när vi vaknade gick vi ner till centrum. A köpte en jacka och ett par jeans så fick han ett par skor av mig:) Riktigt snygga kläder! Efter det åkte vi hem till honom för att hämta en del grejer till. Werre ringde precis när vi klev ur bilen o frågade om vi kunde komma förbi och kolla på lite tupperware burkar (om jag ville ha något ;P) så det gjorde vi.

Efter det fick vi skynda ner till bilbingon som det var sista gången på idag! Det började lika dåligt som de gånger innan men sen fick jag äntligen en rad när det var tre rader som gällde, och bara en pyttestund därefter såg jag att jag fick ihop tre rader på 56 så jag sa "jag har tre rader nu" helt lungt, jag kopplade inte att det innebar bingo men Marie kasta sig på tutan direkt, haha. Och ja det visade sig att jag gjort rätt så jag blev 1600 kr rikare :D Snacka om glädje!

Efter bingon skynda vi hem till C&M som gjort middag:) Det var supersmarrigt. Efter maten gosa jag massa med Cazper innan vi skulle åka igen. Då följde C&C med oss till Marie, där skruva älskling ner badrumsskåpet sen hjälpte vi till med att täcka över allt innan vi åkte hemåt. Hade bokat tvättstugan från 19 men kände verkligen inte för att tvätta, speciellt inte när all tvätt låg huller om buller..

Tog iaf tag i tvätten och rensade allt sen bokade jag om tiden till imorgonkväll istället men eftersom det ändå var tomt där nere så satte jag på två maskiner. Duktigt. Sen har jag rensat klädkammaren så man kan gå in där nu;P Slängde en del kläder plus att jag packade ner alla "sommarkläder" och lämnade det i förrådet. Så nu har älskling lite mer plats för sina saker också.

Nej nu väntar A på att jag ska komma o lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback